miniLA - par slov od autora :-)

MK info@mcu.cz
Pondělí Srpen 9 22:27:58 CEST 2004

> Kosto, jakto ze nejsi jeste na dovolene ?

Ale ja jsem, jen jsem jak blbec rano stouchnul prostrednictvim Daniela
do vosiho hnizda a tez sklizim co jsem zasel :-)))))))

> Nedala by se pouzit 95144 (treba jen 16 bit triger) misto 95288, kolik je
> vyuzito ?

Ale jiste ze by sla omezit funkcnost a narvat temer vse do 144, dokonce s tim
bylo i puvodne pocitano, ale to jsem jiz psal v predeslem prispevku.
288 je vyuzita cca ze 70% - kdyz jsem zjistil, ze tam nenacpu zaroven stavovou i casovou
analyzu, tak jsem v podstate vse zahodil a zacal uvazovat o verzi s FPGA, ale (zase se budu opakovat)
nejsou lidi, cas, etc :-))))

miniLA se musi brat takova jaka je, za malo penez pomerne hodne muziky :-))
Tak jak vetsine bastliru i profiku staci analogovy osciloskop za 5kKc, tak na
vetsinu bezne prace s tupymi 1 a 0 je miniLA vyhovujici.

S pozdravem
MK