Mini LA - plosak

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Srpen 9 21:58:01 CEST 2004

> cca 20 babek (dolaru) za 95144XL, cca 35 za 95288XL (ten je tam osazeny) +
cca
> 30 postovne,
> proto bych radsi objednal 25 ks pres Avnet, nebo nejakeho jineho
distributora,
> minimalne 1/3 uspora ...

Muze mi nekdo rict proc 95288XL CPLD stoji takove prachy kdyz
kdybych pouzil FPGA XC2S200, XC3S400 tak me to vyjde stejne
draho pri uplne jinych moznostech??
To neni vytka konstrukce jen nejak nechapu financni politiku vyrobcu.

Zdenek Aster

BTW: Konstrukci analyzator+osciloskopu opensource resim uz asi rok, a jeste
          jsem se poradne nedokopal, navic analogovou cast bude muset
vyresit
          nekdo kdo tomu rozumi a to ja urcite nebudu. Jinak by to mel byt
na
          FPGA XC3S400, USB pripojeni a 1 az 4 analog kanaly podle ceny kdo
         si co osadi, soft si do pole nahraje vzdy program co ho bude
pouzivat,
         jenze ...........................cas, penize, chut, vsechno by bylo
a neni nic ;-(((
        ani se Kostovi nedivim ;-)