Mini LA - plosak

František Burian BuFran@seznam.cz
Pondělí Srpen 9 20:04:52 CEST 2004

D> Vhodne pameti jsou na starych MB s Pentiem1, vetsinou jsou v organizaci 1Mbit,
D> 32k*32bit (pro 256kB Cashe) nebo 2Mbit 64k*32bit (512kB), jsou tam 2 kusy, ty
D> co pouzil Kosta jsou 4Mbit, 128k*36bit, vyssi bity ale nejsou myslim pouzity,
D> mensi delka se da asi take bez problemu osetrit.

  Hmmm to jsem mohl tusit, ze schovavat stare desky se vyplaci ... :D
A tim se to o hodne prolevni ... 1000 Kc / 2.5k Kc je podstatny rozdil

 Jen tak mimochodem. Ten XC95xxx neda se nekde "vybrakovat" z nejake
desky ? :D Tedka vazne. Kolik stoji ten XC95xxx v kusovce ? Asix jej
nema v ceniku, GES ani GME taky ne ... A pochybuju, ze by se Vam
ozvalo 25 zajemcu ...

Jeste otazecka, ten XC95xx je pokud dobre koukam do datasheetu CPLD
Flash. Budou nejake aktualizace firmware, nebo se to na HW-Serveru
nenosi ?? (Jsem vlastnikem Asix Presto takze pro mne vyhodou...).

--
S pozdravem,
 František Burian