Minimalni zatez pro L4970 ?

Malecek zoodiskus@vol.cz
Pondělí Srpen 9 19:24:17 CEST 2004

To prijde na vec, jednak parametry vystupniho filtru jsou vice mene dany
pozadavky obvodu, v tomto pripade civka 47uH a 3 x C 220uF Low ESR 44mOhmu.
a predevsim je veci obvodu zda pote co z vystupniho filtru neni odebirana
energie situaci vyhodnoti a dokaze zaradit same 0 a "obcas" jen pokryvat
ztraty diky svodum a pripadny minimalni odber nebo zblbne a nedokaze udrzet
napeti za filtrem nebo se pletu ?

V kazdem pripade potrebuji vedet zda mi L4970 + civka 47uH + 3ks C220uF bude
makat i v okamziku kdy nebude z vystupu odebirana energie a pokud ne od
jakeho proudu to bude OK, celkem neni problem zajisti 10mA , ale pokud by to
melo byt v radu 100mA bude problem s tim jak timto odberem pokryt cely
rozsah odvodu L4970 tj 5 - 40V a take budu mit problem s ucinnosti , protoze
predpokladam 0 odber po dobu cca 60% casu.