miniLA - par slov od autora :-)

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Pondělí Srpen 9 18:51:58 CEST 2004

Nevim zda jsem jeden z pizduchu, ale muj dotaz ohledne Bitscope mel jediny
smysl ujasnit me a jen me zda ma cenu uvazovat o MiniLA , kdyz mam Bitscope.
Nic jineho v tom netreba hledat.

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, August 09, 2004 6:16 PM
Subject: miniLA - par slov od autora :-)

> ja nechci nic zadarmo, jen rikam ze oscilo nepotrebuji a cena do 3kkc za
> miniLA je tak akorat.
> logan je za 1kkc, o 500kc tady nikdo nemluvil.

Tak predevsim, celkem jasne jsem psal, ze to zda budu delat kit/modul jeste
zvazuji.

Tak proc kurna tady nekdo placa, ze 3kKc je primerene, pripadne proc to
srovnavate s Loganem ci Bitscope.
Vzdyt srovnavate holinky a hodinky. Logan nezvladne realne vic jak 1Ms/s a
Bitscope je predevsim DSO
Fakt vsichni zijete v predstave, ze pokud je tam soucastek za <2k5Kc tak je
primerena prodejni cena 3kKc
Lidi, kde zijete ??? Pokud otevrete LA od ETC, tak zjistite, ze tam je
soucastek za 3k5Kc, neumi to o nic vic,
ale prodava se to za >15kKc. Proc asi ????

Proc se tu zase objevuji pizdusi, kteri chteji vsechno, ale opravdu vsechno
donest na stul, prevazane masli
a pokud mozno jeste s uklonou a omluvou, ze to jiz neni poskladane.
Normalniho cloveka by tohle dokazalo
otravit na pekne dlouho

Na to, aby se z miniLA stal realny produkt, konkurenceschopny po svete, by
to bylo jeste nutne krapet vyfutrovat.
- napsat kvalitni manual
- navrhnout a vyrobit slusnou krabicku
- udelat tomu propagaci
- cele to predelat do FPGA aby nebylo nutne menit obsah CPLD (takto umi
miniLA s jednim obsahem CPLD casovou, a s druhym stavovou analyzu)
- SW predelat pro moznost doplneni pluginu pro primou analyzu I2C, SPI,
async komunikace, a co ja vim jeste vseho

A to vse chce cas a penize, pricemz je to dle meho skromneho nazoru jiz out
of date :-)

Proto ten zamer vypustit miniLA jako Open Source, at se to rozviji, at si
kazdy dodela to co chce,
a at se s tim podeli s ostatnimi. I kdyz mam takovy pocit, ze to stejne zase
chcipne na ubyte :-(
Na druhou stranu zase verim, ze se najde par dobrych dusicek, co to zacnou
tak za 5kKc
vesele prodavat :-))))

Tak a jdu si dal uzivat volna

S pozdravem