Re[2]: Připojení přes Eurotel

Petr Pokluda pokluda@silesia.cz
Neděle Srpen 8 23:51:43 CEST 2004

Dobry den,
8. srpna 2004, 21:30:20, napsal(a) jste:

JL> Ona je "širokopásmová" jen pro určité kmitočtové rozsahy, které shodou
JL> okolností jsou pouze v TV kanálech. Mimo kmitočty TV kanálů toho
JL> chytnete víc na obyč. dipól.

Jak jsem jiz psal drive, je mozno pouzit i bez uprav, akorat s horsim
PSV (cinitelem stojatych vln) radioamaterskou antenu Yagi pro "70cm",
optimalizovat ji zkracenim prvku, aby byla "naladena" trochu vyse a
jede to. Optimalizace zkracenim prinesla jednu carku na displeji...
Amaterske pasmo je nize nez NMT.
Vyhovujici se jevi antena od fy Zach, www.anteny-zach.cz/ant/zy4.htm,
mozna by nebylo od veci domluvit se s nima na uprave primo pro pasmo MNT,
konektory (krimpovaci samicka proti pigtailu z modemu) viz GM, GME a pod.
Sito bych v zadnem pripade nedoporucoval uz kvuli te sirokopasmovosti.

PEtrP