Cidla na mereni teploty - finito

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Srpen 7 15:07:06 CEST 2004

> No tak a bych nekoncil nijak pesimisticky, nechce se Vam pane Papouchu
> pridat par stupnu k tomu Vasemu meritku :-)

Ale vzdyt jsme to tu ja i PaPouch (na sobe nezavisle) psali, ze mimo jine
mame i vzorky ADT7301ale teprve uvidime co ktere cidlo umi a jestli vubec
bude nejaky duvod DS18B20 nahradit. Katalogovy rozsah DS18B20 je -55 +125C u
ADT je to -40 +150C, jak jsem zde psal teplotou ne o moc vyssi nez jsou
katalogove udaje se mi vzdy podarilo polovodicova cidla poskodit nebo
znicit. V kat. listu k ADT7130 je uvedeno, cosi o tom ze pri teplotach v
hornim rozsahu rapidne klesa zivotnost. Pro Vasi aplikaci bych ale vazne
zapomel na polovodice a pouzil termoclanek nebo PT100, to ze jsou to
analogova cidla neznamena, ze hned za nimi nemuze byt AD prevodnik a dalsi
zpracovani vcetne linearizace jiz digitalni.

Ted si dovolim malou reklamu :-) Prave pracujeme na prevodniku PT100 na
RS232/485 (USB, Ethernet, GPRS sice ne ale neni to problem), hotovy a v
nabidce by mel byt jeste behem sprna nebo zacatkem zari. Pravdepodobne totez
budeme delat i pro NI1000 apod.

Pavel

P.S. Za pana PaPoucha se tolik omlouvat nemusite, on si na to zvykl a kdyby
s tim nepocital tak by asi pred 14lety firmu pojmenoval jinak:-)))))))))))