Re: Displej z náramkových hodinek.

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Sobota Srpen 7 12:42:27 CEST 2004

Vetsinou dvojnasobny multiplex, coz by jeste nevadilo, zabere to
mene pinu procesoru :o) Displej z hodinek s 12hod. cyklem je ale
nepouzitelny, protoze na 1 a 2 miste neumi zobrazit vsechny
cislice.
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00563c.pdf

Danhard

--
Nejlevnejsi nabidka vysokorychlostniho internetu ADSL na trhu!
VOLNY ADSL 512/128kbit/s. Jiz za 549Kc bez DPH mesicne! Vice na