RE: Zapojení napájecího obvodu CCD ilx551b

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Srpen 6 21:13:17 CEST 2004

Nevim kolik mate mista a pozadavky na odber, ale co treba:

privod na spinaci kontakty rele pokracujeme na 7809 a z te napajene 7805 z
5V vetve napajena civka rele. Pro ovladani by byly dve tlacitka jedno
zapinaci pres spinaci kontakty rele a druhe pro vypnuti ktere by po
zmacknuti rozpojilo napajeni civku rele.

Ale to je jen napad musite to  mozna vic upresnit - ted jsem stravil 2h v
bazenu a se slovy klasika:" Stojim pred tvari vsehomira s hlavou jasnou a
prazdnou."

RadekCX