Re: Displej_z_náramkových_hodinek.

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Srpen 6 20:53:39 CEST 2004

Co som sa stretol, tak LCD v "digitalkach" su CISTE displaye, bez
radica. To znamena, ze maju vyvedeny 1 spolocny vyvod a potom pre kazdy
segment samostatny vyvod. Musite si metodou pokus-omyl zistit ktory je
ktory (nie je to az take narocne) a potom pouzit striedave budenie.
Inspiracie najdete urcite vela: pouzivane IO 4543, 4030, o uC
nevraviac. Skor bude problem mechanicky vyriesit pripojenie displaya
prostrednictvom "vodivej gumy".

miro