Cidla na mereni teploty - finito

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pátek Srpen 6 20:43:20 CEST 2004

Teda ja se snad hanbou propadnu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takhle skomolit jmeno cloveka, ktereho tady vyzdvihuji !!!!!!!!!!!!!

Ja se opravdu dodatecne omlouvam, jen doufam ze to stihnu driv nez si
to ho nekdo vsimne, ale asi ne. Tohle je do oci bijici.!!!!!!!!!

Sorry Sorry Sorry.. pardon, omlouvam se , izvinite mena.......

....kajici se Martin Sanek

Dobry vecer,
musel jsem odjet do prace, ktera me a doposud(bohuzel) zivi, tak jsem
nemohl sledovat. Koukam, ze se kolem toho strhla hotova lavina :-)) a
to je dobre. Proto jsem na tehle konferenci, protoze se tu veci RESI.

Dekuji tedy za vsechny prispevky, koukal jsem tam i jinam a pokud mi
dovolite malou reklamu tak kdyby to bylo pod tech 120, tak jdu do
cidla od pana Papoucha (tim ovsem VUBEC NEHANIM ostatni vyrobky!!!!)
Jde o to, ze 420,- se to vazne nevyplati bastlit.http://www.papouch.com/tmservice.html
Smula zustava prave  v tech 120. Pt clanky jsou urcite OK, ale bohuzel ja s nimi nikdy
nedelal a uprime receno ani nevim kde bych je sehnal a jak vypadaji.

Teplomery od http://www.sensit.cz/ vypadaji vazne cool, jenze nemaji
tu statistiku a pokud jsem se docetl nemaji ani pripojeni k PC. (nebo
Applu :-)).

Analogove to vazne resit nejde, i kdyz se to primo nabizi. Snazili
jsme se prave analog pro jednoduchost dotlacit co nejdal v zebricku,
ale nakonec vyhrala ta statistika. Opravdu jde totiz o to, ze to
zacina zlobit po delsi dobe, kdyz tam nikdo neni (treba po noci) a kdo
stravil nekolik velmi casnych ran pohledem na budik, ten mi da za
pravdu, ze za pul hodiny uz nevidi vubec nic :-))

No tak a bych nekoncil nijak pesimisticky, nechce se Vam pane Papouchu
pridat par stupnu k tomu Vasemu meritku :-)

Jeste jednou diky
Martin Sanek