Knížka s teorií

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Srpen 6 13:13:37 CEST 2004

Šerých Jakub wrote:
> Tak nize uvedene dve knizky uz mam natazene.
> Ta treti
> (Adel S. Sedra, Kenneth C. Smith, K.C. Smith: Microelectronic Circuits
> (Oxford Series in Electrical Engineering)
> # Hardcover: 1237 pages ; Dimensions (in inches): 2.28 x 9.46 x 7.96
> # Publisher: Oxford University Press; 4th Bk&Cdr edition (June 1, 1997)
> # ISBN: 0195116631)
> se zasekla na cca 57% s tim, ze nikdo z P2P site, ke ktere jsem byl konektnuty nemel dotazeny zbytek.

Ono je i 5. vydani, ja ji stahnul (ctvrte) pres http

http://canon.chungbuk.ac.kr/~lhrh/htm/note.htm

ale nevidel, jeste je v praci na disku. Taky k tomu je nejaky solutions
book.

> Nez to nekde vystavim, mam jeste drobny problemek. V knizce Circuits and Filters Handbook chybi kapitola 56. Tahal jsem soubor: Circuits and Filters Handbook.rar o velikosti 100571301B. Nenatahl nekdo paralelne nejakou jinou verzi, ve ktere by byla 56. kapitola?
> Pokud ano, poslete mi ji prosim mailem nebo treba prez uschovnu (mohla by mit cca kolem 5MB) a ja to do toho jeste pred vystavenim vclenim.

Me se jinak nepodarilo stahnout nic vic.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!