Cidla na mereni teploty

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Srpen 6 10:08:07 CEST 2004

Dobry den,

mam tu 2 vzorky a kolega je bude co nejdrive zkouset. Proti Dallasu je
dobre, ze se nemusi tak hlidat casovani a jsou v mensim pouzdre.

Ale pro Vas ucel bych pouzil Pt100.

S pozdravem
Pavel Poucha

From: <sanek.martin@volny.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, August 06, 2004 8:12 AM
Subject: Re: Cidla na mereni teploty

Dobry napad. Mam dobry merak (PROTEC)i s cidlem, problem zustava:
1. vydrznost baterek (i kdyz uznavam ze ted trochu mlzim :-))
2. potrebuji to merit tadove dny a nonstop. No a vetsina tech
meraku se prepina do stand-by.

Nasel jsem na internetu od AD ADT7301(
http://www.analog.com/UploadedFiles/Data_Sheets/121267482ADT7301_pri.pdf
). Mluvil jsem i s se slecnou (?) z Amteku a mam je objednane jako
vzorky. Jenze jsou slibene na 11 srpna. Nemam zkusenost a tak
nevim o jak moc dlouho se to posune.

Bohuzel jsme z Prahy a tento problem se nam vyskytnul v Opave. No
je to trochu z ruky a na velke experimenty neni politicka vule....

Diky MartinS