Cidla na mereni teploty

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Srpen 6 08:27:09 CEST 2004

neslo by se pripojit na cidlo v tom zarizeni a merakem s funkci min. max.
hlidat jen zmeny(snad napeti) ?
jen takovej napad.
tomik.

-----Original Message-----
From: sanek.martin@volny.cz [mailto:sanek.martin@volny.cz]
Sent: Friday, August 06, 2004 8:20 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Cidla na mereni teploty

Diky moc za navrh. Problem neni v procesoru _:-)_ ani v provedeni.
Jenze je to moc malo. Pokud tam ma byt 128-129, a poleze to vys
(jako ze si myslime, ze to leze vys) tak uz nam to nebude merit.
Pokud jsem dobre cetl pisete, ze to meri do 130. Ja vim ze jsem
psal, ze je jedno, zda tam je 120 nebo 130. Chtel jsem tim rici,
ze neni potreba nejaky super presny merak. V tuto chvili jde o
to, pouze zjistit, zda ten novy SW dokaze pec regulovat a
nefaliruje nam to nekam nahoru. Dolu to urcite nejde (overeno).
Ale jak povidam, neodmitam vubec nic. Pokud to nepujde jinak, tak
bych si to i vzal a prekalibrujeme to na tech 120. Jeste jednou
diky.

MartinS