Prosba - Hands free

Vajner Petr Petr.Vajner@exprit.cz
Čtvrtek Srpen 5 17:53:05 CEST 2004

Zdravim :-)
Tak jsem vylecen :-))
Jeden clen konference (on vi kdo to je - diky) byl tak laskav ze mi poslal schema tezke HF sady na Nokii.
Po shlednuti jeste tohoto snimku skutecne opoustim od napadu delat to na kolene :-)
Priznam se bez muceni - precenil jsem svoje sily :-) cekal jsem ze to bude jednoduzsi.
Zacinam opet po 10 letech a toto je na me moc. :-)
Dekuji Vam vsem :-)
mj. Nemel bys tam neco na Siemens ME45?

Vsem dekuji a preji krasny zbytek dne :-)
VP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of J. Polivka
Sent: Thursday, August 05, 2004 5:45 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Prosba - Hands free

Kdyz jsem pred nedavnem vyklizel sklad, tak jsem nasel jeste asi 2 bedny
starsich prislusenstvi k GSM.
Tak jsem naskenoval jak to napriklad vypada u takove tezke HF sady uvnitr.
Na www.cbazar.cz je to v sekci "GSM bastl"
Na kolene bych to teda delat nechtel.
Pres vikend to preberu a pokusim se cast hodit na web. Mozna se to jeste
nekomu bude hodit. Na konci srpna to pak vezmu do Holic na setkani
radioamateru. Jsou tam jeste nejake tezke sady, nejake lehke do cigar diry v
aute, baterie a pak nejaka ta "bizuterie" kolem. Snad i nejaka antena a
zesilovac GSM.
Ceny budou spise symbolicke vzhledem k tomu, ze uz je to take spise na
studijni ucely. Pripadna platba v naturaliich je mozna  tez :-)) .
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz