PIC16F877

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 17:48:37 CEST 2004

To delas zakazky  s tisic kusama a nemas nakyho znamyho, kdo toho PIC-e
strci do jinyho programatoru? Jinyho programaroru jsem myslel jinyho nez mas
Ty a na kterem jsi to zkousel!
A nebo to nechces zkouset!
----- Original Message -----
From: MK <info@mcu.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, August 05, 2004 5:33 PM
Subject: Re: PIC16F877

> Blbnes TY , dyz teda  vis , ze je to svabama (dle tebe vsechny ICD progr.
> jsou OK!)  tak proc si tu  placas jatra ??

Neser boha a cti to co clovek pise a nevycuacavej si blbosti z prstu

> [...]
> Nebo muzes cekat, az se Ti ra reklamace vrati.
> Proste neverim, ze by dvacet svabu bylo v cudu!  Pokud te jiny (stary
> svaby ) jdou nemusi to znamenat , ze pujde novejsi serie ve stejnym
> programatoru.
> Jestli jsi pozorne cetl muj prispevek, popisoval jsem podobny problem s
> 16F84  a novejsi s (A) proc by to tu take tak nemohlo byt.
> Treba se vyrobce uz neobtezoval jinak technologicky reseny chip (navenek
> stejne fungujici) nejak jinak oznacit. Teda  krom jineho sernum.

> Nebo je jeste chyba mezi zidli a klavesnici !

K...a, psal jsem ze jset to testoval v ICD2 i v nejakem bastlu podle Jirky
Bezstarosti.
Nic vic na PICi nemam, ve vsech mi VSECHNY PICy krome poslednich dvou nakupu
z GM
behaji. Behaji mi i PICy koupene tento tyden v Koale. Proto i dotaz zda
nekdo
nekupoval v posledni dobe v GM a nema podobny problem.

A to ze je 20 svabu blbych neni az tak mimoradny, jiz jsem vracel Atmelu
2000 kusu vadnych RD2,
ktere fungovaly jako OTPcka :-)

S pozdravem
MK