OT: Jake PDA

Saman saman@saman-cz.com
Čtvrtek Srpen 5 17:12:35 CEST 2004

Tak co se tyce velikosti jednotlivych aplikaci a jich poctu v RAM-diskum
tak je PalmOS bez konkurence.. PalmOS binarky maji malou velikost, navic
se pri spousteni nenahravaji do pameti a nanatehuji sebou kdejake
knihovny, jako na windows :(. A tudiz aplikaci u palmu muze byt pri
stejne velike pameti mnohem vice.. Ale stejne je nejlepsi mit PDA s
kartou.. Protoze pri kdejakym Fatal-erroru dojde k vymazu pameti a kdyz
jste v 'terenu' tak pak se muzete jit klouzat..
-----
Saman