PIC16F877

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 17:22:25 CEST 2004

Blbnes TY , dyz teda  vis , ze je to svabama (dle tebe vsechny ICD progr.
jsou OK!)  tak proc si tu  placas jatra ??

Nekdo Ti tu radil , abys vyzkousel JINEJ! programator ...ASIX atd...
Nebo muzes cekat, az se Ti ra reklamace vrati.
Proste neverim, ze by dvacet svabu bylo v cudu!  Pokud te jiny (stary
svaby ) jdou nemusi to znamenat , ze pujde novejsi serie ve stejnym
programatoru.
Jestli jsi pozorne cetl muj prispevek, popisoval jsem podobny problem s
16F84  a novejsi s (A) proc by to tu take tak nemohlo byt.
Treba se vyrobce uz neobtezoval jinak technologicky reseny chip (navenek
stejne fungujici) nejak jinak oznacit. Teda  krom jineho sernum.
Nebo je jeste chyba mezi zidli a klavesnici !

----- Original Message -----
From: MK <info@mcu.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, August 05, 2004 5:03 PM
Subject: Re: PIC16F877

> tak proc s nimi delas??

Protoze v ICD2 jsou pouzity :-)

> Dyz neco nesnasim, tak to zahodim.

Je to divny, ale delam i s vecma ktere nesnasim. To ze s necim delam, jeste
neznamena, ze to musim milovat

> PS : asi to bude tim programatorem.

Jezisi neblbni, kdyby jsi cetl pozorne, tak by jsi si precetl, ze jsem to
testnul
na nekolika klonech ICD2 i na originalu, ze drive koupene svaby programovat
jdou
a ze ostatni PICy co tu mam taky behaji. Jen posledni dva nakupy z GM
proste nejdou naprogramovat..

S pozdravem
MK