Zapojenie patkolika na sluchadla

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Srpen 5 15:02:08 CEST 2004

Spis bude L=1, P=4 nebo L=3, P=5

Nekde jsem narazil na pravidlo ze 1 je vstup, 3 vystup zarizeni,
pripadne u kombinovanych vstupu 1 citlivejsi (mikrofon), 3 mene
citlivy (linka).
Ve stereo verzi se pouziji piny na stejne strane, levy kanal je na
zakladni spicce (1,3) a pravy na te spicce mezi levym a zemi(4,5).

Uz jsem se nedozvedel jestli to je obecne pravidlo.
Tomas