Problem s fotodiodami

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Srpen 5 13:44:03 CEST 2004

ano, to som si uvedomil az ked som to poslal do konferencie ;-) s
pruznym ulozenim je trochu dost problem... kedysi boli pouzite plastove
opticke kable s priemerom asi 5mm, ktore pozerali do vlnovodu a na
druhom konci mali v klude ulozene snimace v krabicke. Z konstrukcnych
dovodov je toto uz nemozne, takze musi dioda pozerat priamo do vlnovodu...
Uz som objednal SFH203, aj cistu verziu aj s filtrom, stoja menej ako
1eur/kus to je velmi priazniva cena
b.