Jake PDA

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Srpen 5 13:02:14 CEST 2004

Prvni zasadni otazka, kterou je nutno vyresit je, zda PalmOS nebo Winpaskvil (ci snad linux). Me (take casem o necem uvazuji) zatim vse hovori pro PalmOS az na jediny zadrhel. Vsechny rozumne aplikace pro praci s GPS jsou psany jen pro Winpaskvily.
Kdyz tohle vyresite, staci se rozkoukat po prislusnych webech, je toho tam spoustu a jsou tam i ruzne srovnavaci tabulky a recenze.

Jakub Serych

P.S. Jeste jedna zkusenost: Synovi jsem koupil Palm Zire21, je to skvela a rekl bych naprosto dostacujici masinka, ma jedinou vadu - nema podsviceny displej. Ac se to na prvni pohled nezda, musim rict, ze je to dost neprijemne. Na druhou stranu PDAcka s trvale podsvicenym displejem zas moc a mnohdy zcela zbytecne zerou baterky. Cili bych volil neco co ma vypinatelne podsviceny displej.