Pripojeni telefonu Nokia k MCU bez pouziti MBUS/FBUS kabelu

Petr Stetina petr@lab.cz
Čtvrtek Srpen 5 11:15:03 CEST 2004

Diky za napovedu, ale gnokii bylo 1. misto, ktere jsem prohledal. V
jejich konferenci je spousta odkazu na hotove konstrukce, ale malo
schemat. :(

http://www.gadgets.demon.co.uk/nokia61xx/protocol.html
popisuje protokol FBUS, ten beha na 115200 bps.

Me zajima protokol MBUS, ktery bezi na 9600 bps navic po jednom dratu.

Nasel jsem jeho popis napriklad zde:
http://195.117.106.21:8000/STRONY/junk/mbus/index.php

Me to funguje, pokud pouziju prevodnik MAX232, ale prijde mi zbytecne
prevadet CMOS na RS232 a (datovym kabelem) RS232 zpet na CMOS.

Problem bude v chybnem zapojeni.

Petr