OT: Jake PDA

Saman saman@saman-cz.com
Čtvrtek Srpen 5 10:37:42 CEST 2004

Toje otazka, co muze vyvolat flamewar mezi "Palmisty" (PalmOS) a "Pocket
PC-ckari" (WindowsCE) :)
Co je natrhu zjisite na hodne eshopech - Alzasoft, cybex, apod.

Volbu na vyvoj aplikaci v Jave bych nestavel, java na PDA je nic-moc, je
to pouze orezana java - J2ME - jako v telefonech..
Pokud Vam jde o free development tak na palmos je mozne stahnout free
SDK a  command-linovy tooly pro buildeni. Ale neni problem sehnat free
dedigner na GUI a prizpusobit si napr VC++ na buildeni pro Palm.
Co se tyce PocketPC tak tam si z MS stahnete free IDE embedded visual
C++ (je snad i pro VB, ale to neni nic pro me ) -  hodne podobny jako
VC++ 6.0.

Vetsinou se na PDA pouzivaji aplikace PIM, pak i nejakej textak a
tabulkovej proc. Tohle je na obou platformach v pohode, je i dobra
synchonizace z desktopem. Osobne si mysim, ze synchronizace je obecne
lip resena na palmech.
Dalsi vyhodu v palmech bych videl, ze maj vetsi rozliseni, standart
PocketPC je 240x320, Palmy od 160x160-320x480(T3). Tahle vyhoda vsak
pomalu ustupuje, prichazeji PocketPC s vetsimy rozliseni.
Myslim si, ze mezi Palmama neni takovej vyber, jako mezi PocketPC. Navic
PocketPC modely jsou vice extensibilni a me na Palmech chybi CF slot..
-----
Saman

P.S. Prochu vim o cem se mluvi, mel jsem Palm Vx, ted jedu na PPC
HP2210  a jsem spokojeny..