Hospoda - pripomenuti

Tomás Vymetal vymetalt@snt.cz
Úterý Srpen 3 21:11:38 CEST 2004

Od toho kdysi kdosi vymyslel záchytný parkoviste (a to sem z Kromeríze ;)

T.V.

----- Original Message -----
From: "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>; "[HWnews]"
<hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, August 03, 2004 9:03 PM
Subject: Re: Hospoda - pripomenuti

At 15:04 3.8.2004 +0200, Petr Stetina wrote:

>Vylezete z metra a u sklenenych dveri bude stat par lidi - nemuzete se
>splest. Muj mobil je 603 225 939.

No a pokud je na programu reseni problemu PIC+asm x AVR+C tak Kostu s J.B.
poznate podle toho, ze budou mit baseballove palky ;-)

BTW:Skoro jsem se ukecal, ze bych zitra taky prijel. Kdyby to nahodou
dopadnulo, muze mi nekdo z prazskych poradit, kde se tam da rozumne nechat
auto abych ho jeste nekdy videl a nebo abych na nem nemel boticku?

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz