Prosba - Hands free

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Úterý Srpen 3 08:01:53 CEST 2004

Zdravim.
Myslim, ze kdyz projdete par stranek venovanych specialne mobilum ( ne
prodejum), tak par konstrukci najdete. Osobne jsem nejake videl, ale protoze
mne tato cinnost nezajima, tak jsem si je nepoznamenal.
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
mjfox@centrum.cz
Sent: Tuesday, August 03, 2004 7:46 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: Prosba - Hands free

1) Ja jsem nepsal nic o autoradiu. I kdyz nejakym zpusobem by se to propojit
mohlo/melo - kdyz uz nic jineho, tak aby se aspon vypinalo behem hovoru.
Kazdopadne jsem mel na mysli extra zesilovac a extra reproduktor.

2) Na co by v handsfree sade mel byt mikroprocesor, kdyz kazda druha
bondovka ma na sobe tlacitko, kterym se prijima/ukoncuje hovor.

3) V HF sade za 3500 CZK je dva roky zaruka, neco hezkych plastu a prodejce
taky musi neco vydelat.

Nektere jednoduche univerzalni handsfree funguji tak, ze jako mikrofon se
pouziva primo ten v telefonu, zvuk ze sluchatka se snima dalsim mikrofonem a
zesiluje do repraku. A to je vsechno.

P.K.

> Od: "Krucinsky Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
> Komu: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
> CC:
> Datum: Mon, 2 Aug 2004 17:34:45 +0200
> Předmět: RE: Prosba - Hands free
>
> To si pište, že má - alespoň pokud zminujete tzv. těžké" provedení.
> Už starý DANCALL měl v sobě signálový procesor a komunikace s telefonem
byla na úrovni dat.

mit v sobe neco vice nez jen par dratu .-)