Kní3ka s teorií

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Srpen 3 06:39:50 CEST 2004

Zíka Aleš, Ing. wrote:

> 	No, tak zrovna odsud jsem ho vcera zkousel instalovat, a NAV
> rozcilene vybublal uz behem instalce. Kdyz jsem pak projel poitac Ad-awarem,
> tak nasel pres 200 polozek! Vetsina byly registrovy klice, ale bylo tam i
> asi 25 exacu rozesetych po celym disku...

eDonkey je znamy shit. Nainstalujte si mldonkey (teda nevim jestli jede
i na necem jinem nez na linuxu), ten umi cca 7 klientu.

Teda abych se priznal, tak ty knizky jsem sice nasel (holt jsem to na
dalku nainstaloval), ale zeby to chtelo nejakou z nich stahovat, se rict
zrovna neda. Necham to jet, uvidime, treba za tyden ci mesic...

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!