Casomiera na preteky

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Úterý Srpen 3 06:28:58 CEST 2004

Ponekud OT:
Kdysi jsem obsluhoval podobne zarizeni pro zavod chrtu.
V cili byly instalovany v ruznych vyskach dva opticke snimace.
Na normalni chrty to fungovalo, ale jeden chovatel tam prisel s nejakym
trpaslicim plemenem a chtel mimo soutez vyzkouset,  v jakem case tu drahu
ubehnou.
Problem byl v tom, ze na jejich vysku ty snimace nebyly sestelovane, tak se
casomira nezastavila.
Chovatel se ale dozadoval casu, tak jsme mu poslytli "kvalifikovany odhad"
:-)
A taky bylo dobre.