Ja a ICD2

Saša 'Viky' Svobodová viky@zdravotnici.cz
Pondělí Srpen 2 19:50:55 CEST 2004

Zdravíčko   :)

   tak si pár dní hraju s klonem ICD2 a nějak tu potvoru nedokážu
rozpohybovat.

Situace je následující:

- korektně komunikuje s PC
- korektně identifikuje připojený procesor
- poslouchá povely

- nedokáže nic naprogramovat
- nedokáže nic přečíst
- SELF test hlásí chybu na MODULE Vpp a MCLR Vpp

    Kontrolovala jsem všechny součástky i rozložení se zdá býti v
pořádku. Na výstupu IC7 je cca 13V a na vstupu RA3 je přibližně 3.5V

    Existuje nějaká obecně známá chyba čím by to mohlo být a nebo mi v
tem straší ?

    Moc děkuji za postrčení správným směrem. Ona to asi bude banalitka
ale já už nejsem schopná ji najít.

Toto je již  osmý pokus odeslat příspěvek. Poté co jsem odeslala
povídání o rukavicích mi to nejde :'(

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz