Casomiera na preteky

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Srpen 2 17:19:21 CEST 2004

Vetsinou toto tema jednou za mesic otviram ja. Delam na tom, ale je to muj
prvni bastl, takze tomu odpovida i rychlost vyvoje. Ted se na tom budu ucit
delat DPS :-) Jinak jedna se pravdpodobne o neco podobneho co zde popisujete
-  opticke cidlo pripojitelne na sbernici RS485. RS232 jsem vyloucil,
protoze tech cidel potrebuji mit na sbernici nekolik a docela daleko od
sebe, ale PC mam na sbernici taky, takze jsem ho jednoduse pripojil pres
hotovy prevodnik RS485<->RS232 od Papoucha.
Neni to nic komercniho, takze s mymi dosavadnimi zkusenostmi (ktere jsem
stejne nabyl zde) a vysledky se rad podelim, dobrocinnou spolupraci velice
rad uvitam, ale pouhemu zajemci o hotovy produkt nemam zatim co nabidnout.