AW: dataflash

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Pondělí Srpen 2 13:18:59 CEST 2004

Dobry den,

ja som si prave pred tyzdnom ako darcek kupil AVR Butterfly, kde je na doske myslim ze ta ista pamat (2Mb Dataflash). Na tejto stranke http://www.atmel.com/products/AVR/butterfly je odkaz na  "AVR Butterfly - Application Rev06", kde su zdrojove kody tej ukazkovej aplikacie, co je v tom AVRku. Su tam aj procedury na zapis a citanie DF v cecku. Teraz z pamati neviem, pre aky compiler to je, ale niekde na AVRfreaks je ta ista aplikacia prepisana do AVRGCC.
Celkove odporucam pozriet si tu aplikaciu aj pre ostatnych, da sa z toho vela odkukat. Napr. Menu, obsluha joystiku a LCD, meranie teploty a pod.

Richard Kaliciak