Kondenzatory pro fotoblesky?

hw hw@prelude.cz
Pondělí Srpen 2 10:58:52 CEST 2004

Diky za tip, ale uz jsem objednal ty kondenzatory z puvodniho linku - p.
Galuszka je jeste mel skladem, takze ke mne pobezi 16ks 1G/385V a konecne se
dam do stavby...

Pavel

On Mon, 2 Aug 2004 10:46:02 +0200, Dolezal Dusan wrote
> Ten link jsem myslim posilal ja, zkuste jeste mrknout na

http://www.duracap.com/photoflash_service_capacitors/photoflash_service_capaci
tors.pdf, jsou to kondenzatory primo do blesku, skvely vyber, ceny vice nez
prijatelne a taky doporucuju kouknout na jejich rozmery. Vezmete takovej
2000uF/500V za cenu kolem $40 (coz je pri dnesnim kursu asi tisicovka), pri
rozmeru cca 5x10.5cm(!!), vezmete usmernovac s nasobicem, komparatorem ridite
napeti, na kterej ten kondik nabijete (rekneme 300-500V), prilepite na to
jednu FT-218, ktere je presne na tohle rozmezi napeti a vykon delana, a mate
blesk 250Ws jak vino. Ma to jenom jeden hacek, ty kondiky jsou jaksi za
velkou louzi a nevim jak je sem dostat... :-( Mozna jsou ty ceny pri nejakych
velkych odberech a pochopitelne by nam na ne celnici jeste prirazili DPHcko a
mozna i nejake clo, ale i tak by to vyslo dost levne a navic jsou to kondiky
skutecne delane pro blesky.