Re: HDO signál

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Pondělí Srpen 2 10:55:28 CEST 2004

Jak uz se tu psalo signal muzete vyhodnocovat i v zasuvce, ale vyvoj a stavba jednoho ks  vyhodnocovace se vam nikdy nemuze vyplatit. Specialni IC v kusovem mnozstvi prakticky nesezenete a realizace pomoci MCU neni az tak trivialni.
Reseni - kupte hotovy ovladac HDO (neni to zas az tak drahe) a vbastlete ho do sveho zarizeni nebo si k stykaci pridelejte nejaky bazmek, ktery vam bezdratove prenese informaci o stavu HDO do vaseho zarizeni.

Dalsi moznosti je problem resit obracene tj. postavit vysilac HDO a z vaseho zarizeni ovladat prijimac HDO co mate u hodin , vyhodou jsou znacne uspory za elektrinu :-))).
Nicmene uz jsem o tom uvazoval a zadne jednoduche a zchudne reseni vysilace HDO me nenapadlo.

J.K.