hledac vedeni pod omitkou

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Srpen 2 09:26:48 CEST 2004

> Nejsu si moc jistej, ale rekl bych ze BF245 je J-Fet a to KF521 nebyl.

Ja bych rek, ze FETy jsou to oba, navic primo v tom navodu se doporucuje nahrada za ten BF245.

> Neni to panel s armovacim zelezem? To by se takhle chovat mohlo

No, panel by to byt mohl, ale vzhledem k tomu, ze jsem tam sadroval dve krabicky a tudiz jsem musel delat diru, tak mi nemohlo ujit, ze je to zed z dutych cihel. Jedine, ze by cast byla z cihel a cast z panelu - ale nejsem zednik a tak nevim, jestli je neco takovyho mozny ;-)

P.K.

Chceš počítačovou hru zdarma? Jen s vysokorychlostním internetem GTS ADSL GAME! Navíc modem jen za 1 Kč. http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.gtsdoma.cz