Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Srpen 1 10:57:13 CEST 2004

Danhard wrote:
> Nojo, tady zalezi na tom, jak ten modulator realizujete :o)
> Pokud je to fce ve zpetne vazbe, tak ten 3 rad z principu proste nejde, ale to
> by jsme se dostali nekam do terorie regulace :o)

Z principu nejde? Ale kdyz prijmete fakt, ze vam ten prevodnik bude
proste piskat (neb smycka ma zpozdeni vetsi nez male), muzete udelat
libovolny rad. Bezne se dnes delaji prevodniky se 4 az 7 radem, dokonce
s potlacenim (nikoli eliminaci) piskani nejakymi naslednymi obvody. To
co pak leze z takoveho prevodniku spis pripomina s*acku, ale pri velkem
poctu bitu (24) se to da zanedbat (stejne clovek slysi jen 20b/lin a to
jeste za idealnich podminek).

Proto se prave vsude uvadi (uvadelo jeste pred par lety, dnes uz zase se
to neuvadi), ze SD prevodniky nejsou vhodne pro prumyslove plaikace.

To jak to popisujete vy, to by jeste pro prumysl vhodne by bylo.

> Tehdy jsem tomu venoval dost casu, proto ze svych stanovisek neslevim !

Ja se rad priucim :o)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list