Facko - asi nedobiji ... :(.

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Duben 29 21:31:06 CEST 2004


Jeste bych to trochu rozvedl:
dobijeni v pohode zmerite, kdyz pripojite voltmetr na spoj mezi alternatorem
a baterii, ten kus kabelu je jako bocnik, zapnete svetla a tim si ten
ampermetr ocejchujete (cca 15A), po nastartovani muzete zkontrolovat
nabijeci proud v otackach. Pokud nemate merak po ruce, tak se dobre dobijeni
pozna na zarovce vnitrniho osvetleni, pri jizde z kopce to nechate
chcipnout, rozsvitite svetla a kdyz motor roztocite, tak se ta zarovka musi
rozsvitit vic, ta zmena napeti v palub. siti je tak 1-2V.

Danhard

PS. Ta pruzinka byla hodne jemna, rozebral jsem na to asi 3 propisky.


> Z boku alternatoru je regulator s uhliky, je to na dva sroubky.
> Mel jsem shnile perko, kontrolka v poradku dobijelo to malo.
> Perko s propisky to jisti uz druhym rokem :o)
>
> Danhard





Další informace o konferenci Hw-list