Facko - asi nedobiji ... :(.

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Duben 29 17:16:04 CEST 2004

Zdravim.

Mame Favorita a manzelka s nim jezdi nakupovat, takze obcas ujede par malo
km. Kdyz byl vybity akumulator, tak jsem si rikal, ze za tech par km co
ujede to nestihne dobit ani to, co se vzalo startovanim. Jenze kdyz ted
nabijim aku podruhe po relativne kratke dobe a drive se to nedelo, jalo mne
podezreni, ze to auticko treba taky jaksi ten aku nedobiji a to tak ze vubec
:(. Akumulator je rok stary a jevi se po nabiti dobrym.

Sice to jeste nevim jiste (je to jen dohad), nicmene chci se zeptat, jestli
existuje v tomhle nejaka klasicka, chce se rici az "unifikovana chyba",
pokud to opravdu nedobiji ? Pokud mi nekdo napise "hod to do servisu", taky
se nebudu zlobit, ale s tou informaci bych byl doma zase jednou "ten
chytrej", nez to do toho servisu stejne pujde :).

Pokud takova "unifikovana" a jeste lepe snadno opravitelna chyba opravdu
existuje (par minut bych tomu prece jen dal i pres svuj logicky cenove
zduvodnovany odpor se v tom hrabat), predem diky za info.

--
Jiri Bezstarosti