Imax z NiMH

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Duben 28 22:50:52 CEST 2004

Zatim jsem Nikon cekatel (naposledy jsem mel Nikona FE, ale to jeste o nejakych chipech v objektivech nebyla rec), takze zatim nemam prakticke zkusenosti. Kontakty bych vzal z makro krouzku, ktere se daji pri trose stesti sehnat uz i kolem 500Kc v bazaru.
Jde mi jednak o kvalitni skla, ktera jsou bez chipu cenove uplne jinde nez tataz skla s chipem, a za druhe o pouziti uplne jinych objektivu - treba hvezdarskeho dalekohledu.

Jakub Serych