Imax z NiMH

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Středa Duben 28 14:50:39 CEST 2004

Hmm, ale tim spis mne to prekvapuje, ja myslel, ze mate spis neco s te novejsi rady, u toho 2000xi bych rekl, ze mu NiCD nemuze vadit. Mozna je tam ten menic z cenovych duvodu nejak osizen.

No jo Sigma, ji se nechce platit licencni poplatky, tak zjistuje protokoly reverse engineeringem. A takhle to dopada, podobne problemy meli s objektivy, ktere se musely precipovavat.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Radek Vicek
Sent: Wednesday, April 28, 2004 2:29 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: Imax z NiMH

Mam ten nejnizsi tusim 2000xi (nic otaceciho jen samotnej systemak). Dokonce
i pod deklem v prostoru baterek je preskrtle NiCd. Ono bude asi dosti velkej
rozdil mezi 2000xi a 5400xi.

Me tehda pred lety kdu jsem jej kupoval prodali blbej blesk od Sigmy (dodnes
placu - chodil na 30m) byl pro radu si a kousal se (asi jiny protokol) a
jelikoz se prodejce dost cukal tak jsme se domluvili nakonec na vymene za
ten origos Minolta (stejna cena). No protoze jsem uz vic penez nemel tak
jsem souhlasil.

RadekCX