GPRS s Siemens MC-35

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Duben 28 12:22:41 CEST 2004

Ja to nemyslel jako nic proti nicemu, jen jsem informoval puvodniho tazatele,
o jednoduche ceste k reseni toho problemu.
BTW: Kolik stoji MC35?
Taky bych chtel dodat ze volba g20 tehdy, kdy jsem zacinal, nebyla taky to
prave, neb jsem v podstate pul roku cekal na opraveny firmware, ale ted uz to
vypada dobre.
g18 jsem zacinal taky, ale zahy jsme zjistili, ze komunikace sms->email nam
tezce nevyhovuje a vlastni implementaci TCP stacku jsem po prostudovani
nekolika dokumentu vzdal. Zkratka byla nad me schopnosti v danem casovem
horizontu.
Uz uz jsem chtel objednavat integrovany obvod od seiko, ktery mel na jedne
strane paralelni pristup (10kB ram + nejake ridici registry) a na druhe
seriak pro pripojeni k modemu, ktery plnil funkci tcp/ip stacku a pres modem
komunikoval ppp.
Nez jsem ho (ne)sehnal prisla informace od pana z Macro weilu, ze g20 je k
dispozici.
Jakub