poradte jak na opticky kabel....

Patrik Augustin repair@repair.cz
Úterý Duben 27 20:28:31 CEST 2004

Kdysi sem uvazoval ze budem delat take optiku pro zakazniky.Kdyz jsem
zjistil co stoji soupravy na konektorovani at lepici nebo svarovaci tak
dekuji nechci.Mame zpratelenou spolecnost, ktera se zabyva
telekomunikacemi a tyhle hracky maji.Rikal ze mi udela konektor neco
kolem 500,-.
K tem PNET1 na ty rovnou zapomente.Mel jsem tu cest.Na 100Mbit ani
nahodou.Mel sem od tech kamosu  pucene meraky CAT5E nedostal sem se ani
na 10tkovou sit pokud to bylo osazene na obou koncich UTP.Vracel jsem to
a dokonce jsem se dohadoval i s APC a nakonec holt museli uznat podle
mereni ze nam to jelo na figu.A to mi posilali nove 2ks primo z
Anglie.Taky se vraceli.Ted to tam jede bez ochran ale maji to tazene pod
zemi v nejakem kanale.Holt 20 litru za optiku dat nechteli.To byl prvni
a posledni propoj 2 budov co sem takle delal.Ale v te dobe byl bezdrat
za jedno AP kolem 50litru to sme s tim teprve zacinali(nejaky 3 nebo 4
roky zpatky).Opravdu nejjednodussi a nejlevnejsi bude WiFi.