Imax z NiMH

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Duben 27 16:28:41 CEST 2004

Asi bych doporučil nějaké modelářské články pro velké proudy. Z tužkových
baterek se běžně bere 30A. Nevím jak je to teď, ale dřív modeláři zásadně
používali NiCd, prý jsou pro velké proudy vhodnější než NiMH. Ale situace už
může být jiná.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Radek Vicek" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, April 27, 2004 8:02 AM
Subject: Imax z NiMH

Zdravim,

nemate nekdo vyzkousene kolik daji Sanyo NiMH HR-3U 1850mAh (nebo nejake
podobne clanky). Stahoval jsem si DS ze Sanya, ale ten je velmi strucny a
skoro nic tam neni.

Potreboval bych z nich brat cca 10-11A a zajimalo by mne cim je ten proud
omezen - zda mechanicky (prurez vodicu uvnitr clanku) nebo jejich vnitrnim
odporem.

RadekCX
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.