Kde koupit tlacitka?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Duben 27 10:10:38 CEST 2004

Robert Holas napsal(a):

> MCS18 je presne to co je na vasi puvodni fotce. Pouzivam je v hranatem
> provedeni a nozicky to ma. Ty ale asi neslouzi k zacvaknuti, ale jenom k
> usazeni do otvoru v panelu (jsou mirne roztazene do stran, ale nemaji
> zadny zoubek). Tlacitko se pripevnuje zezadu plastovou prickou a
> malinkatym sroubeckem do stredniho otvoru. Mezi tlacitkem a predni
> stranu panelu se dava tesnici gumovy krouzek (IP65). Proti pootoceni je
> na jedne strane malinky vystupek jako zamek.
> Pri stisku prijemne cvaknou a jsou IMHO velmi spolehliva (pouzivam je uz
> pres 5 let).
> [...]

No, oni v tom maji totiz trochu chlivek.... Pod oznacenim MCS18 (bez
dalsiho rozliseni ve znaku - nebo ho alespon neuvadeji) dodavaji treba
jak provedeni do PCB (to nema vubec zadne nozicky), tak i do panelu
(zrejme s delsimi vyvody) a to nozicky ma. Zda nozicky maji nebo nemaji
zoubky, to jsem si v datasheetu nevsiml, nicmene ty kusy, co potrebuju
nahradit, zoubky maji. Nejsou tam ale az tak dulezite, cili jak uz jsem
psal, je mi celkem jedno, jestli tam nozicky/zoubky budou nebo ne.

Oslovil jsem tri distributory, uvidime, co odpovedi. Muzu se zeptat, kde
je kupujete Vy, zda tam lze i kusove a zda maji vyber barev (potreboval
bych cervenou, zlutou a sedou)?

Jirka