identifikace tranzitoru + nahrada

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Pondělí Duben 26 17:19:28 CEST 2004

Tak u neddisu mi napsali, ze ho nemaji, ale ze nahrada je 2SD1207
Tak jsem ho tam dal, vybojka se sice rozsvitila, ale tim to skoncilo.
Treba bych cekal, ze po zapnuti "zacuka" hlavou, ale nic.
PC sice ohlasi po zapojeni nove USB zarizeni, ale testovaci program od
scanneru ho nevidi.
Tak jsem asi skoncil.
Diky vsem kteri se snazili pomoci.

Ondrej Tesar