Kde koupit tlacitka?

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Duben 26 16:05:50 CEST 2004

No nevim jestli to bude to prave orechove ale podle obrazku mi to pripomina
silne nejake tlacitko ktere jsem letos videl na stanku firmy Moeler na
Amperu a mam dojem, ze i pohled zezadu mi pripomina jejich provedeni, pro
zmenu z katalogu... Meli tak i pryzove kryty pres tlacitka. Celkem rychle se
ke me pritocil zastupce firmy a behem rozhovoru se holedbal, ze nektere
tlacitka pouzivaji jejich zakaznici v chemickych provozech.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jirka
Sent: Monday, April 26, 2004 3:41 PM
To: konference HW-news
Subject: Kde koupit tlacitka?

Provedeni viz obr. v priloze, tlacitko ma ve finale na sobe jeste
nacvaknuty kryci krouzek (lem) - ten na obr. neni. Existuji ruzne barvy,
provedeni je typu bublinkova klavesnice (tzn. tlacitko pri zmacknuti
vyrazne "klika"), pochopitelne je prachotesne a zrejme i vlhkotesne.
Prumer je cca 17 mm, material plast. U mne znamych dodavatelu jsem
neuspel (i kdyz jsem asi nekontaktoval vsechny).

Diky za tipy

Jirka