Zaciatocnik s PIC 16F62x

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Duben 26 01:19:35 CEST 2004

Muzete pouzit beze zmen.
Oscilator musi byt nastaven v HS modu (v tom kmitaji i nektere horsi
krystaly pod 4 MHz, ktere v XT modu nejdou).
Krystal by mel byt na zakl. frekvenci, ne owertone (na 3. harmonicke), coz
ale krystaly do 24MHz vetsinou jsou..

Danhard

> Zdravim konferu,
> mam dve uplne zaciatocnicke otazky:
>
> Mam hotovy program (HEX) pre 16F627. Mozem ho bez zmien pouzit v 16F628 ?
> Ako nastavit konfiguracne bity v PonyProg pre puzitie X-talu ako
oscilatora ? Skusal som vsetky mozne kombinacie, ale pri pouziti x-talu
rychlejsieho ako 5MHz to prestane kmitat. Potrebujem pouzit x-tal 10MHz
alebo 20Mhz (mam dve rozne HEX do PIC). HEX som nerobil ja, ale zdrojove
kody su pristupne.