Zabezpeceni JFet OZ

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Duben 25 22:04:03 CEST 2004

Pri malem proudu nemusi byt ten prvni pruraz destruktivni, ale uz protoze
tam bude vic nez 100x vetsi napeti nez v propustem smeru, tak destruktivni
vykon bude pri podstatne mensim proudu, nez ve smeru propustem.
Velky vlozeny odpor by zhorsoval i DC vlastnosti operaku, ale nejaky realny
odpor tam byt musi, nekde se tech 230V co tam pustite ztratit musi :o)

Danhard