JTAG OCD ICE bylo:Programator AVR

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Duben 25 15:44:55 CEST 2004

Pro programovani mohu vrele doporucit jtag interface podle
http://avr.openchip.org/bootice/
chodi skvele navíc vyhrajete moznost ladeni v aplikaci, ted se o to pokousim a
vypada to velmi dobre.
Jenze jsem linuxar a tak se me netyka avrstudio (4ka mi ve wine nechodi) tak
se peru s avarice + gdb + insightem, ma to par chybek.
Jakmile dojde k preruseni tak se mi to uz pri krokovani v Cckovem zdrojaku
nezastavi pred nasledujicim prikazem, ale bezi to dokud to nestopnu, takze
pokud to chci odladit, musim si to preruseni docasne zakazat.
Delam neco spatne?
Dale mi stejnym zpusobem zlobi krokovaci prikaz next (i bez preruseni) jak na
nej kliknu tak me zachrani jedine breakpoint, ani prikazem stop to nejde
zastavit. Pak zbyva jen zabít insight (killall avr-insight).
Predpokladam ze to bude moje chyba. Neni tu nekdo kdo pouziva stejne nastroje
(nejen pod linuxem)?
Navic i pro pouziti avrstudia4 na jinem pocitaci s windows nevim jak prevest
elf na coff elfcoff.exe utilitka mi nefunguje a produkt avr-coff-objcopy mi
avrstudio nenacetlo.
Pomozte jestli muzete.
Diky
Jakub)