identifikace tranzitoru + nahrada

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Duben 25 04:31:01 CEST 2004

Ano, mam divnyho klienta, jelikoz tu konferenci prohlizim z archivu :o)
Neni od veci se nekdy podivat, jak jsou tam Vase prispevky interpretovany !

S tou nahradou bych daval pozor na to, ze ten tranzistor ma velkou betu az
do 2A a male sat. napeti pri tomto proudu.
To BC639 ani BD139 neumi, ty jdou se zesilenim dolu od 0,5A.
Projevilo by se to tim, ze by ty tranzistory hraly, a opet po case odesly.
Dobre spinaci tranzistory delal ZTX (Zetex ?), ale take nejsou bezne (
pamatuji je ze ZX Spectrum, KF507 taky nestacila :o)

Danhard