pamet PC133

notas notas@centrum.cz
Pátek Duben 23 17:56:51 CEST 2004

Na DIMM je normalni i2c eeprom 34C02. Odpojit sem
to zkousel jako uplne prvni vec a vysledek porad
stejny. Je to zahada.

jp> Co vim, tak ma ta pamet na sobe seriovou
jp> eepromku kde je to zapsane, ale
jp> videl jsem i ty co mely misto na tistaku,
jp> ale pamet chybela. Co ji
jp> zkusit odletovat?
jp> JP