DataFlash ATMEL

Tomas Mainzer tmgprs@t-email.cz
Pátek Duben 23 15:24:16 CEST 2004

Kdyz uz se tu nakously seriove ATMELovske Flashky.
Nevite prosim nekdo, kolik maji garantovanych cyklu smazani/zapis.
V datasheetu toto neni uvedeno, posilal jsem dotaz Atmelum a zadna odezva.
(konkretne se mi jedna o 32Mbitovou AT45DB321B).
Diky. T.Mainzer

http://www.atmel.com/dyn/products/param_table.asp?family_id=616&OrderBy=part_no&Direction=ASC